همه چی پیدا میشه
.:.‏ بخوان دعای فرج را که دعا اثر دارد‎ ‎.:.دعا کبوتر عشق است بال و پر دارد.:.بخوان دعای فرج را که یوسف زهرا‎ ‎.:.ز پشت پرده غیبت به ما نظر دارد .:.
نويسندگان
جدیدترین مطالب
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دنیای من و آدرس soltanetanhayee.loxblog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





آموزش ساخت Gmail رایگان و بدون دعوتنامه

 

آموزش ساختن جیمیل بدون دعوتنامه (Sad Ta Salam . Blogfa . Com)

اول از همه از آقا دانیال بخاطر ایده این پست تشکر می کنم . درواقع من پست ایشون رو کامل تر کردم .

برای داشتن یک اکانت جی میل (gmail) بصورت Name@gmail.com  (که نوعی ID محسوب میشه) فقط کافیه که از طریق لوگوی زیر به صفحه مورد نظر برید و فرم رو پر کنید .

برای داخل شدن به جمیلتون دو راه رو بهتون معرفی می کنیم :

1. ورود به سایت Www.Gmail.Com و وارد کردن شناسه و رمز عبور و ...

 2. در این روش باید در صفحه اصلی گوگل ، محیط سایت (Google) رو انگلیسی کنید و بعد بر روی لینک Sign In کنید و  پسورد و یوزرنیم خودتونو وارد کنید و بعد خود به خود بیرون میاد و وارد صفحه ی اول Google میشه . بعد از اون روی لینک gmail در گوشه بالا در سمت چپ تصویر کلیک کنید و داخل بشید .

 برای چت با Gmail نياز به برنامه GoogleTalk دارید .

 

ساختن جیمیل بدون دعوتنامه (Sad Ta Salam . Blogfa . Com)

[ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

سلام . در این آموزش قصد دارم شما رو با روش آپدیت NOD32 از طریق اینترنت آشنا کنم .

حتما تا الان با این برنامه سروکار داشتید و می دونید که NOD32 یه برنامه امنیتی به حساب میاد که از نفوذ ویروس ها و عملیات های جاسوسی جلوگیری می کنه و برای اینکه عملکرد خوبی داشته باشه، نیاز به بروز رسانی و در اصطلاح آپدیت داره تا جدیدترین ویروس ها رو شناسایی کنه و بتونه محافظ خوبی برای اطلاعات شخصی شما باشه .

برای اینکار زمانی که برنامه نیاز به آپدیت داره و آیکون اون در نوار پایین به رنگ قرمز دیده میشه ، باید مراحل زیر رو طی کنید :

ابتدا برنامه رو اجرا کنید و از گزینه های موجود در قسمت سمت چپ به بخش مربوط به Update بروید و یا با کلیک راست بر روی آیکون برنامه در منوی پایین ، گزینه Update را انتخاب کنید .

سپس همانند شکل می تونید به دو صورت زیر عمل کنید :

 

(Sad Ta Salam . Blogfa . Com)

 

1.        Update Virus signature databaseگزینه رو انتخاب کنید و در حین انجام عملیات آپدیت زمانی که از شما نام کاربری و رمز عبور خواسته میشه، از کدهای موجود در پایان این مطلب استفاده کنید .

2.       Username and Password setup…همچنین شما می تونید با انتخاب گزینه  ، و استفاده از کدهای مربوط ، عملیات آپدیت رو آغاز کنید .

 شدیدا توجه کنید که کدهای مر بوط به Username و Password برنامه Nod32 باید به روز باشه و شما می بایست این کدها رو هر هفته با جستجو در وبلاگ ها و سایت های مربوط بدست بیارید تا یک آنتی ویروس کامل و بروز داشته باشید .

 در ضمن توجه کنید که آپدیت برنامه نود32 با اینترنت های معمولی و خطوط دیال آپ ممکنه یکی دو ساعتی وقت مبارکتون رو بگیره ! 

موفق و پیـــــــــــروز باشیـــد !

[ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 5 بعد از ظهر ] [ مهدی ]

برای ساخت Gmail ابتدا مرورگر خود را باز کنید( Mozilla Firefox – Opera – IE ) و در نوار آدرس آن را تایپ کنید سپس Enter را بزنید تا وارد قسمت قسمت ایمیل سایت گوگل ملقب به Gmail شوید سپسSing Up For Gmail را بیابید و روی آن کلیک کنید

 

 

در پنجره ای باز شده مشخصات خود اعم از نام و نام خانوادگی نام کاربری (ID) مورد نظر ( باید کلمه ای به زبان انگلیس باشد که بیشتر توسط فرد دیگری به ثبت نرسیده باشد )کلمه عبور و تایید آن را انتخاب سوال از فهرست (برای زمانی است که اطلاعات خود – را مانند کلمه ی عبور – فراموش کرده اید – در آن زمان این سوال از شما پرسیده می شود ) پاسخ سوال انتخاب شده ایمیل خود تا کلمه عبوز (Password) برای شما ارسال گردد محل اقامت از فهرست کشور های موجود کشوری که در آن زندگی می کنید انتخاب کنید و کلمه ای را که در کادر دیده می شود وارد کنید و سپس روی کلید Creat My Account . I accept کلیک تا Gmail برای شما ساخته شود

سپس برای ورود به محیط Gmail خود روی نوار آدرس را تایپ کنید www.Gmail.com و سپس کادر Username نام کاربری خود (ID) و در کادر Password کلمه عبور خود را تایپ کنید و روی کلید Sign In کلیک کنید سپس Gmail شما ساخته می شود

[ 25 آبان 1391برچسب:, ] [ 10 قبل از ظهر ] [ مهدی ]
صفحه قبل 1 صفحه بعد
درباره وبلاگ

*.:.‏* ‏Mehdi‎‏ ‏ *.:.* ‏ ‏ ‏ *.:.* ‎ *‎.:.**.:.* ‎ *.:.* ‏ ‏ *.:.* *.:.* .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:.:.‏ تا توانی بگریز از یار بد ‏ ‏ یار بد بدتر بود از مار بد مار بد تنها تو را برجان زند، ‏ ‏ یار بد برجان و برایمان زند .:. * .:. ‏ *‏.:.‎*‎ .:. * .:. *‎.:. * .:.‎*‎ .:. * .: ***سلام دوستان گل وعزیزم از اینکه وب منو انتخاب کردید سپاسگذارم‎ *‎‎*‎‎*‎ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. ‎‎‎ ‎لطفأ نظر بدید وانتقاد و پیشنهاد بدید هرچی دوست داشتید بنویسید وحرف دلتون و بزنید .:.‏ * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * ‏ شیشه ها شکستنیست ....زندگی گذشتنیست....این فقط محبت است که ماندنیست .:.‏ ‏* .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. * .:. *
آرشیو مطالب
آذر 1392
آبان 1392 دی 1391 آذر 1391 آبان 1391
امکانات وب

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 65
بازدید ماه : 1070
بازدید کل : 35878
تعداد مطالب : 274
تعداد نظرات : 83
تعداد آنلاین : 1



Alternative content





در اين وبلاگ
در كل اينترنت